tirsdag 16. desember 2008

I hate this part:


Jasså nå nærmer julen seg med stormskritt, kun 9 dager igjen. Og jeg kjenner jeg er skikkelig keen på ferie. Skolen har vært ett rent helvete den siste mnd, med tentamen og styr og stell.
Idag er det kun 2 mnd igjen til lille jeg,blir myndig. Noe jeg gleder meg veldig til. Ikke nok med det men det er mye gøy som skjer fremover, og jeg gleder meg til å ta fatt på det nye året som kommer. 2008 har ihvertfall vært ett kjempe morsomt år, der jeg har blitt kjent med mange nye mennesker og kanskje hatt den beste delen på våren og begynnelsen av sommeren, når jeg var i London...Verdens fineste by og var med herlige folk til stryn.!! Hatt gjort mye gøyalt!! Håper neste år blir like fint.

Imorra har jeg mattetentamen, og jeg gruer meg. Matte er kanskje det faget jeg er dårligst i. Kan ingenting, ikke at jeg prøver så hardt heller,men det er grusomt kjedelig! Men skal iallefall ha som mål og stå!
Tar en liten oppsummering på det som kommer til å skje det kommende året:
Nyttårsaften-Er med mine beste venner og kommer til å ha en strålende natt
2 jan-Bijora blir 18,og det måå feires
Golden party 2-samme som sist,bare bedre
Min bursdag,jaaaaaaaa!!
Da blir det fest da.
Trysil
Jeg drar enten på surfetur til marokko/portugal,eller storbyferie til evt København eller lignende med milli...BLIR såå bra det
Jeg og kå drar til London!<3>

Ingen kommentarer: